„Ideja je nastala prošle godine, nakon nekoliko užasnih slučajeva nasilja nad ženama sa fatalnim ishodom. Pomislila sam kako je papir zalepljen u unutrašnjosti higijenskih uložaka idealno mesto da se na njemu nađe broj SOS telefona za pomoć žrtvama nasilja, jer je neizbežno da ga svaka žena prvo ugleda kada otvori uložak. Istovremeno, unutrašnjost uloška je potpuno ženska ’teritorija’, zaštićena od muških pogleda. Na ovaj način, uložak je postao medij, koji se nalazi u svakoj tašni, kupatilu, i koji nosi u sebi važnu i tajnu poruku nade i sigurnosti namenjenu samo ženskim očima“, reči su Svetlane Ćopić, inicijatorke ideje da se broj SOS telefona Autonomnog ženskog centra nađe u unutrašnjosti uložaka.
Ova ideja je, uz podršku kompanije Drenik ND koja proizvodi Boni i Feel Fine higijenske uloške, tokom proteklog leta sprovedena u delo, te im se ovim putem zahvaljujemo.
Zahvalnost, ipak, pre svega dugujemo Svetlani Ćopić na inicijativi, upornosti i posredovanju sa kompanijom, kao i njenoj agenciji No Agency koja je realizovala ovu akciju.
No Agency je mreža međunarodno afirmisanih kreativaca okupljenih sa željom da realizuju izuzetne ideje koje menjaju brendove, kulturu i društvo na bolje. No Agency počiva na vrednostima slobode, saradnje i ravnopravnosti i deluje izvan oficijelnog agencijskog sistema, kao nov način organizovanja kreativnog posla. Kreativni tim čine autorka ideje Svetlana Ćopić i dizajnerka Lana Sandić.
Zahvaljujući njima, informacija o tome da podrška postoji došla je do brojnih žena sa iskustvom nasilja, od kojih su neke već pozvale SOS broj putem koga su im pružene informacije, podrška i ohrabrivanje za izlazak iz nasilja i pronalaženja alternative.