U okviru festivala Kampanje sa svrhom, čak dve kampanje koje su za Autonomni ženski centar volonterski osmislile i realizovale dve agencije, dobile su GRAND PRIX nagrade! Reč je o kampanjama "Da njeno ponovo bude njeno" i "Zakuni se u zakon".
Kampanja "Da njeno ponovo bude njeno" koju je osmislila i realizovala agencija Cheil Centrade Adriatic osvojila je GRAND PRIX Kampanje sa svrhom 2024 u GENDER kategoriji!
Kampanja "Zakuni se u zakon" koju je osmislila i realizovala agencija McCann Beograd osvojila je GRAND PRIX Kampanje sa svrhom 2024 u SOCIAL kategoriji!
Obe kampanje su zaista bile sa svrhom i donele konkretne rezultate:
- Urgentni fond za žene je donacijama privatnih i poslovnih lica narastao na 2,2 miliona dinara!
- Peticiju da se uvede novo krivično delo Neovlašćeno deljenje intimnih snimaka potpisalo je skoro 22.000 ljudi, a Ministarstvo pravde je najavilo da je ovaj predlog uzet u razmatranje!
Prezahvalne smo ekipama obe agencije na njihovoj volonterskoj podršci, idejama, strpljenju i solidarnosti!
Zahvalne smo i svim građankama i građanima, javnim ličnostima i kompanijama koje su nas na ovim putevima podržale!
Festival Kampanje sa svrhom održao se na Međunarodni dan deteta, 20.11.2024. godine, po četvrti put. To je prvi festival društveno odgovorne komunikacije u Srbiji. Festival proglašava tri najbolje društveno odgovorne kampanje u tri kategorije: ECO (zelena), SOCIAL (žuta) i GENDER (crvena) koja je prvi put i uvedena ove godine. Kako navode iz Festivala, "kampanja koja ponese titulu 'Kampanje sa svrhom' je kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece, žena i svih pojedinaca u Srbiji".
Autonomni ženski centar čestita svim dobitnicama i dobitnicima titule "Kampanje sa svrhom".