U okviru nagrade #PRiznanje2016 koju dodeljuje Društvo Srbije za odnose sa javnošću, kampanja Potpisujem (I Sign) izabrana je u finale za najbolju kampanju u kategoriji Komunikacija u neprofitnom sektoru. Kampanju su zajedno radili Autonomni ženski centar i Kontakta, agencija za odnose sa javnošću.
Prvu nagradu u ovoj kategoriji osvojila je New Moment New Ideas Company Beograd sa projektom Dugme za pomoć koji nudi rešenje za problem trgovine ljudima, a rađen je za Crveni krst.
Nagrade su dodeljene na 19. po redu godišnjem PRijemu koji organizuje Društvo Srbije za odnose sa javnošću, a kampanja Potpisujem je ušla u finale među 10 predloženih projekata iz pomenute kategorije. Prema rečima organizatora, ove godine je ukupno prispelo 87 prijava, raspoređenih u 11 kategorija, dok se u finalnom izboru našlo 33 rada iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.